miercuri, 6 iunie 2012

Brandul Rossignol



Brandul Rossignol


ROSSIGNOL Istorie
1907-2007. Rossignol este de 100 de ani. 100 de ani în care am fost întotdeauna încântaţi de munte, 100 de ani de pasiune, angajament de 100 de ani în care am trăit abilităţile noastre profesionale pe deplin.
Rossignol Bandit B94 Respect
Rossignol Bandit B94 Respect (Photo credit: David Domingo)
Icoana simbol trecut, din prezent, Rossignol, inspirat de rădăcinile noastre şi patrimoniul nostru istoric de exceptie, a fost construit pe viitor în fiecare zi. O altă piatră de hotar în dezvoltarea brand-ul nostru este că acum ne-am dezvoltat un autentic stil modern de viaţă de Munte, cu produse hard si soft pentru iarna si vara prea.
BRAND MISIUNE
Mâine, Rossignol va intra într-o altă nouă etapă în dezvoltarea brandului său, evoluează de la un brand snowsport-specifice, la un brand de lifestyle munte.
Nouă fază Rossignol include design de produs şi de dezvoltare pentru toate sporturile montane pe tot parcursul anului şi cultura, şi stilul de viaţă, care merge împreună cu aceasta.
Un nou Rossignol, cu accent stil de viaţă mai mult decât oricând înainte, sprijină cu fermitate branding Rossignol, ca o companie de curat de munte. Acesta este un mesaj puternic şi universal, care exprimă o ambiţie clară: de a deveni brand pentru toţi cei care împărtăşeşte pasiunea Rossignol pentru stilul de viata de munte.
Pe scurt, ne propunem să fie cunoscut sub numele de marca de munte cel mai progresist şi autentice pe piaţă.
FILOSOFIE Brand: COMPANIA curat de munte
Noi trăim pentru munte, pentru că avem nevoie de a experimenta munte în fiecare zi din fiecare an. Începeţi cu cele mai bune sportivi din lume. Să-i asculţi. Dotarea acestora. Fă-i mai bine.
Înainte, era doar despre produs şi de specificatiile si de design. Şi încă mai este, dar acum inovaţiile noastre au un impuls, o dorinţă umană, şi un sens. În conformitate cu tehnologia noastră bate o inima.
Noi folosim aceasta experienta pentru a crea unelte tehnice pentru a face lucrurile pe care le place să facă.
Apoi, vom folosi aceeaşi intensitate pentru a crea tot ceea ce este întâmplător.Pentru că e modul în care trăim în munţi: prin produs care îmbunătăţeşte stilul de viaţă.
Suntem un ingredient fundamental al stilului de viaţă. Suntem parte a lexiconului.Nu doar marca cea mai respectată, dar un cuvânt care este sinonim cu amintiri mari, aventuri epice şi prieteni incredibile. Şi, da, oricine poate spune că sunteţi un autentic de munte brand sport stil de viaţă. Noi putem dovedi.
Cu nostru de atlet, pe bază de R & D, tehnologia noastră de lider şi conectarea noastră reală la munte. Pentru majoritatea, munti sunt o parte a mediului. Nu pentru noi. Pentru noi, munţii sunt sangele care curge în venele noastre. Acesta este locul unde am devenit care am fost menit să fie.
Aici aerul este diferit. Curat, rece, mai proaspăt. Aceasta permite un sentiment de libertate si spatiu, care deschide mintea şi încurajează aventura. Şi ne provoacă să realizeze de neimaginat. Munţii ne dau un sentiment de loc într-un spaţiu complex. Ele oferă energie şi inspira. Aici ne găsim. Şi dacă aceasta este o cornişă cădere, măcinare şine, capturarea primele piese sau pur şi simplu urca la început, aceşti munţi hrăni pe cei care le iubesc.
Brand de produse
Noi Schiuri de proiectare şi fabricare, legaturi, clapari (alpină şi nordice), snowboard, echipament tehnic şi dezvolte colecţii Softgoods pentru toate anotimpurile.
Produsele care sunt făcute de persoane angajate la perfecţiune, şi care înţeleg ceea ce cere de munte. Valoare excelentă, fiabilitate, calitate, design atractiv.
NASTEREA unei legende
Carpenter Abel Rossignol, un schior foarte angajat, a făcut primele sale schiuri din lemn masiv în 1907. În 1937, Emile Allais a devenit campion mondial pe schiuri Rossignol. Cu 41 de schiuri Rossignol olimpice, Henri Oreiller a devenit primul francez campion olimpic la istorie, în 1948. Saga Rossignol a fost deja o legendă. În 1956, Laurent Boix-Vives a cumparat compania si a inceput sa vanda schiuri Rossignol, peste tot în lume.
49 de ani de succes şi creştere internaţională Din anul 1960
Jean Vuarnet a câştigat 1960 Squaw Valley Jocurile Olimpice de iarnă pe 60 Allais, primele toate-metal schiuri. În 1964, Rossignol a marcat un succes internaţional cu Strato, schiurile primele din fibră de sticlă.
În şaptezeci, Rossignol a deschis pentru afaceri în Statele Unite ale Americii, a lansat primele sale schiuri nordice şi a devenit cel mai mare producător de schi din lume. În Calgary Jocurile Olimpice de iarnă, Rossignol a câştigat 6 medalii de aur din 10 de evenimente Alpine. După lansarea noastră gamă de boot de schi alpin în 1990, am dezvoltat gama de legaturi si apoi cu succes diversificat în snowboard şi textile. Câştigătorul din Albertville şi Jocurile Olimpice de iarnă Lillehammer, Rossignol a devenit liderul mondial de necontestat în sporturile de iarnă.
Campioni de legenda câştiga sute de medalii
Schiuri Rossignol a crescut la faima prin generatii de campioni legendare, inclusiv Emile Allais, Vuarnet Jean, Duvillard Adrien, Famose Annie, Pelen Perrine, Nancy Green, Hess Erika, Alberto Tomba sau, mai recent, schi alpin Bode Miller, Pernilla Wiberg, Carole Montillet, Ted Ligetty , Vincent Vittoz în nordic, Doriane Vidal şi Mathieu Crepel în snowboard şi Thovex Candide în freestyle …
De la schiuri din lemn masiv la Mutix Radical, schi primul personalizabil de înaltă performanţă, istoria Rossignol pot fi urmărite prin intermediul inovaţiilor mitic şi schiuri, cum ar fi olimpic 41, Strato, Rock 550, Concurenţă ST, Concurenţă SM, Equipe 4S, excesul de Dualtec, 9X agabaritic Radical şi Mutix …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu